Lees hoe vaktribune nieuw spotje van Almhof neersabelt

Op YouTube, waar deze nieuwe commercial van zuivelaar Almhof is gepost door het reclamebureau, is de mogelijkheid om te reageren ‘disabled.’ Jammer, want dan kunnen we niet zien hoe ‘het publiek’ reageert op deze commercial, met de knipoog naar de Milka-koe, reageert. Maar misschien wel slim. De vaktribune op de site van vakblad Adformatie reageert in ieder geval vernietigend op het spotje van reclamebureau Leukwerkt voor zijn nieuwe klant. “Echt alle lof voor Almhof” luidt de nieuwe slogan van het bedrijf, onderdeel is van het Duitse Molkerei Müller. Mijn eigen mening? Geen lof, voor dat spotje dan, want om van te huilen. Is er iemand die dit wel een leuke commercial vindt??? PS Vreemd, op de Almhof-site staat de oude commercial nog. Ook om te huilen. Bijna even hard.

Lees ook:Drukke schooljuf opgevolgd door museumsuppoost in reclame zitspecialist Prominent
Lees ook:Almhof-spotjes vinden De Opportunisten maar vies
Lees ook:Dé hit op Engelse tv: Wünderful stuff-spot yogurtmaker Müller
Lees ook:Sylvie van der Vaart en ‘dubbelgangers’ in Hunkemöller-spot
Lees ook:Duitse Mannschaft krijgt Mercury-kicksen van hogerop van sponsor Adidas Football

9 reacties op “Lees hoe vaktribune nieuw spotje van Almhof neersabelt

  1. Rick van Breugel

    ja leuk spotje, zag m net op tv, lekker suggestief.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Dirkjan

    Ook hier een fan van dit spotje maar niet vanwege het product. Dat er nog geen klachten zijn binnengekomen bij de reclamecodecommissie…. Enfin, slaat natuurlijk de plank helaas mis, ik zal er geen beker Almhof meer van kopen maar de vraag blijft: waar kan ik dat leuke jurkje kopen?

      /   Beantwoorden  / 
  3. hoi

    Het is echt een domme doos

      /   Beantwoorden  / 
  4. Liz

    Heb even een vraag, wie is die vrouw van dat spotje, ken de vrouw niet qua uiterlijk, maar wel van stem. En dan bedoel ik niet die blonde Dolly, maar die iets oudere vrouw.

      /   Beantwoorden  / 
    1. Petra

      Vrouw uit man bijt hond. B.v. Bij die kassa

        /   Beantwoorden  / 
  5. Frank

    Ik vind het een leuk spotje. Dit komt waarschijnlijk omdat ik het een leuk meisje vind, voor mij als man een prettige sfeer.

    Mijn moeder zou het waarschijnlijk minder leuk vinden, die ziet liever geen mooie meisjes in reklames.

      /   Beantwoorden  / 
  6. klazien

    de laatste nieuwe reclame met die jongen vind ik niks aan, de leukste vind ik met de oudere vrouw

      /   Beantwoorden  / 
  7. Peter Hoekstra

    Michael van Os, jouw taalgebruik is pas om van te huilen.

      /   Beantwoorden  / 
  8. Redactie, Michael

    @Peter: Moeilijk vak ook, zeker als je, als 1-pitter, niemand hebt om wat na te lezen. Maar: wijs fouten aan, kan ik ze verbeteren.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.