Je moet er wat voor over hebben, voor je Strongbow-cider

Push It. Earn It. Strongbow-cider moet je verdienen, is de boodschap van deze typisch Engelse commercial van het relatief nieuwe Heinekenmerk. Een mwah omdat de humor mij soms dus ontgaat, maar misschien heel popi in ciderland. De muziek is How You Like Me Now? van de Engelse soulrockers The Heavy; te koop via iTunes. Het reclamebureau erachter is St Luke’s in Londen. Bron: zoek geraakt.

 

Lees ook:Waar bemoeit die diëtist van Agis zich eigenlijk mee?
Lees ook:BombSquad Alaska, de tv-commercial van GoPro-camera
Lees ook:Gorilla drumt op muziek Phil Collins voor chocolaspotje (!) Cadbury
Lees ook:Lief meisje in lieflijk Hallo-spotje van de treinen van Eurostar
Lees ook:Hebben wij weer, een lachbaby (in commercial van Bol.com)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.