Het gezamenlijke orgasme, de DJ, Marvin en de Durex-spot

Speeds Her Up, Slows Him Down. Dankzij Durex. En met hulp van reclamebureau Euro RSCG London werd deze leuke draaitafel viral gecreëerd voor tv en sociale media. Alweer even terug, want rondom Valentijn’s Dag 2012 vertoond in Engeland. En toen gemist, dus dat maak ik snel even goed vandaag. De ‘samen thuis’-campagne In Sync is voor het product Performax Intense, de nieuwste innovatie van de condoomfabrikant, onderdeel van Reckitt Benckiser (ook bekend van Cillit Bang, haha). Verder nog een draaitafel, een DJ en het onvermijdelijke nummertje dat Marvin Gay maakte: Let’s Get It On. En klaar ben je. Bron: TIR.

Lees ook:Schijf je in voor de ‘MKB innovatie top100 in 2016′ adviseert advertentie
Lees ook:Feest-slinger met eigen tekst, elke zak een Smithsfeestje
Lees ook:KvK meldt MKB Innovatie Top 100 2016 bedrijven in advertentie
Lees ook:Dekhengst, hot girl, sportwagens en Trevor Guthrie in reclameclip ‘Intens’ van Armin van Buuren
Lees ook:Erg leuke mini-docu over Vodafone’s Grand Prix van Roggel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.