‘Don’t get a divorce, get a donut’-reclame voor Donut Prince

The best donuts on this planet. No hesitation. They use palm oil, which I think accounts for the amazingness.” Schrijft Julia S. op Yelp kapot enthousiast over shopje Donut Prince in Burbank California. Ze weet ook te melden dat deze winkel te zien is in de nieuwe film Larry Crowne van Tom Hanks/Julia Roberts.  Jon S. is duidelijk minder onder de indruk van Donut Prince: ”The place may seem clean, but the night worker has a nasty attitude. Cutover service at night is run by some cranky bald dude who seems to hate his job.” Tja. En hier dus de grappige commercial, gemaakt door Rhett & Link, twee lolbroeken met een afwijking: ze vinden het leuk om gekke spotjes te maken voor lokale bedrijven (zie ook filmpje op hun site). Via tip HvR.

Lees ook:Dudes genoeg, ook in Las Vegas, blijkt uit commercial Bud Light-bier
Lees ook:Opnieuw aandacht voor Grrrootse Honda-diesel film
Lees ook:Wereld vergaat net als batterij zwarte god sterft toont Mophie in spotje
Lees ook:Komt de Reclamepolitie ook naar Nederland?
Lees ook:Billendoekjes-reclame in ‘s werelds vieste spotje ooit

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.