Je vader was een ramp in bed, maar hij had een goeie baan

Mamma, hoe wist je dat pappa de juiste man voor je was?” Dit lijkt een spoof op de SIRE-campagne die nu loopt, over het lot kinderen van gescheiden ouders. Deze ouders zijn niet gescheiden, schijnt, maar toch, arm dochtertje… Niet voor kids: geestige Franse commercial (wel vertaald) voor een Franse verzekeraar, JeChange.fr. Boodschap: het is altijd de moeite waard om eerst wat rond te shoppen. Reclamebureau Publicis Conseil. Via TIR.

Lees ook:De meid, het zwembad, de tuinman en Stihl (spotje)
Lees ook:Meerkat-aapjes met de haren erbij gesleept in Renault-spotje
Lees ook:Zouden Engelsen nog Renaults kopen na deze rugbyreclame?
Lees ook:Supermums in vroege Kerstcommercial Britse Boots
Lees ook:James Bondfilm Skyfall: Coke Zero’s erg leuke inhaker

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.