Maria Sharapova maakt reclame voor Google Voice Search

Maria Sharapova combineert hier precisieslagen met het maken van reclame voor de nieuwe technologie van Google, Search by Voice. Met en passant reclame voor de door de Russin gebruikte Experia van Sony Ericsson. Ze moet antwoorden op drie multiple-choice vragen zien te beantwoorden, eentje zelfs in het Russisch, via Google Voice Search. Om daarna de aparte doelen -inclusief de twee makers van deze viral/internetreclame- zien te raken. Als onderdeel van de campagne vroeg Google ook het grote publiek om filmpjes te maken over haar sitefeatures, meldt Utalk.

Lees ook:‘La Bamba’-reclame van Google voor magische vertaal camera
Lees ook:Grote kameleon kleurt mee met zonnebrillen van Ray-Ban (viral)
Lees ook:Nieuw spotje Centraal Beheer speelt in op mars lander Phoenix
Lees ook:Voor alle leuke gezichtjes en meer: prachtspotje Galaxy Nexus
Lees ook:‘Parisian Love’ heel knap SuperBowl-spotje voor… Google

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.