Aldi, ja Aldi, adverteert met ‘Sterrenkwaliteit thuis op tafel’

Aldi dúrft, zeg. Het is even lastig om niet cynisch te zijn, maar laten we zeggen dat er een verrassende advertentie in de krant staat vandaag, van de Duitse kruideniersketen. ‘Culinaire klasse de luxe’’ bieden ze aan voor de feestdagen, ‘Sterrenkwaliteit thuis op tafel’ kopt de advertentie. Ruime aandacht geeft de winkel -met de slogan hoge kwaliteit, lage prijs- aan hun De Luxe-assortiment, exclusief bij Aldi verkrijgbaar en herkenbaar aan de speciale verpakking. Over de prijs wordt niet gerept. De copywriter houdt wel van een boute uitspraak, al is het dan reclame. Nu maar hopen dat-ie het ook zelf geproefd heeft. ‘’Daarmee zet u ’n feestmaal op tafel waarvoor u in de beste restaurants de hoofdprijs betaalt.’’ Meer info over ‘t assortiment, recepten, en de prijzen, neem ik aan, in de speciale kerstfolder die nog in de bus moet rollen. Benieuwd of Aldi het waarmaakt.

Lees ook:Derde Dinsdag: Aldi kondigt blijvende prijsverlagingen aan
Lees ook:Aldi maakt reclame met ‘laagste prijs huismerken’
Lees ook:Aldi en Lidl in slogan-gevechtje over kwaliteit en prijs
Lees ook:Kaas en haring in de reclame: 40-jarige Aldi bedankt klanten
Lees ook:‘I don’t like tea, I like gin,’ zegt dametje in thee-spotje Aldi

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.