Verzekeraars presenteren trots KKV-keurmerk in krant

Een aantal verzekeraars is trots vandaag, en laat weten via de advertentiekolommen in de krant dat zij het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) hebben gekregen. En dat is tot een flinke stap op weg naar een beter publieksimago voor deze branche v/h van de woekerpolissen. Neem de advertentie van de Delta Lloyd groep, waarin behalve Delta Lloyd ook Ohra en de verzekeringstak van ABN Amro vermeld worden. Dat keurmerk bevestigt dat ze doen wat ze beloven, wordt daarin uitgelegd. En ze kunnen gelukkig ook relativeren.

Keurmerk Klantgericht VerzekerenMaar we realiseren ons ook heel goed dat echte klantgerichtheid niet een eenmalige prestatie is, maar een inspanning die we elke dag opnieuw moeten leveren.” Zie voor de verdere tekst de advertentie. Overigens haakt ook Arag in met een goedKKVnieuws-advertentie, maar, meldt De Telegraaf ook vandaag: er zijn 25 gelukkigen met keurmerken, maar ook twee gezakten, om verschillende redenen, namelijk Inshared en Agis. Zie GeenStijl voor een (zeer) kritische noot.

Lees ook:Delta Lloyd haakt in op voetbal met VuvuZeila en WK Zeilen
Lees ook:Delta Lloyd feliciteert WK Zeilen-kampioen Van Rijsselberghe
Lees ook:Delta Lloyd Optimist on Tour-advertentie voor kinderen (met felicitaties kernploeg)
Lees ook:Reclamestunt Bejaardenhuis Delta Lloyd ‘makkelijk scoren’
Lees ook:Dorian, Marit, Lisa en Lobke gefeliciteerd door Delta Lloyd

Eén reactie op “Verzekeraars presenteren trots KKV-keurmerk in krant

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.