Smartphone reclame-oorlog in VS: Motorola buit met Droid X ‘ontvangsthandicap’ van concurrent iPhone 4 uit

Motorola aanval op iPhone 4Hard tegen hard, zo gaat dat op de Amerikaanse markt voor smartphones. Motorola slaat keihard terug in de New York Times. Onlangs probeerde Apple met een video te bewijzen dat ook Motorola’s nieuwe Droid X-smartphone ontvangstproblemen heeft als je ‘m op een bepaalde manier vasthoudt. Om Apple’s eigen probleem met de iPhone 4 te relativeren. Motorola roept nu met grote letters dan je geen hoes of bumper of jacket nodig hebt bij hun Droid X, omdat ze een dubbel antennesysteem hebben. Tekst eronder: “At Motorola, we believe a customer shouldn’t have to dress up their phone for it to work properly.” Al in juni adverteerde het Amerikaanse Motorola met de tekst dat hun antennedesign “allows you to hold the phone any way you like.” En vorige week kwam dus Apple op hun site met die video over de Droid X en calls dropping. Apple roept ook dat smartphones van Research in Motion, HTC, Nokia en Samsung hetzelfde probleem hebben als de iPhone 4 en er dus geen sprake is van een (bewuste) designfout om het toestel mooi te houden. Wordt ongetwijfeld vervolgd. Bron: AdAge.

Lees ook:Motorola Droid 2 valt iPhone aan met Flash-reclame
Lees ook:Motorola niet dood, bereidt aanval voor op iPhone (met The Droid)
Lees ook:Reclame iPhone snel weer verdwenen van Apple Cube in New York
Lees ook:Ondanks naam: Samsung Galaxy SII neemt geen genoegen met 2e plaats achter iPhone
Lees ook:Motorola-tablet bijna klaar en kraakt iPad maar vast in spot

0 reacties op “Smartphone reclame-oorlog in VS: Motorola buit met Droid X ‘ontvangsthandicap’ van concurrent iPhone 4 uit

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.