‘Let’s GO-al.’ Ook Shell haakt knap in op Oranje’s WK-finale

WK Shell Lets goalLet’s go heet de huidige internationale campagne van Shell en het Nederlands/Britse olieconcern is erin geslaagd om er een aardige inhaker voor het WK aan toe te voegen: Let’s GOal. De tekst op de hele oranje pagina in o.m. NRC-Handelsblad gisteren, pal voor de Grote Finale: ”We wensen onze jongens alle succes van de wereld. Met elkaar kun je veel bereiken. Van zo veel enthousiasme krijgen wij nou weer energie om samen dit doel te realiseren: nog zuiniger en slimmer omgaan met energie.” En als je dit een beetje goed vertaalt in het Spaans, zou deze advertentie ongestraft zó in een Spaanse krant kunnen staan ;-) HUP ORANJE!

Lees ook:‘We zijn ontroostbaar trots’ zeggen de Oranje WK-sponsoren
Lees ook:Ook Spaans toeristenbureau haakt in op WK-finale (en subtiel)
Lees ook:Met een kritische advertentietekst zoekt social netwerk Oranje Fonds financiële steun
Lees ook:‘Oranje bedankt voor een fantastisch WK! … en die ster kunnen jullie wel van ons krijgen’ haakt Mercedes in op WK
Lees ook:‘Er zijn Spanjaarden waar we wél van houden’ haakt Seat in op verloren finale WK Voetbal

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.