Achmea helpt ook kinderen gezonder te leven (meldt spotje)

We willen de samenleving ontzorgen met initiatieven die niemand van een verzekeraar verwacht.” Een knappe geanimeerde corporate commercial van Achmea, met als titel ‘Solidariteit,’  zag net ‘t licht. Erin worden ook twee voorbeelden gegeven van dit soort initiatieven. Zo werkt de verzekeraar -met bekende merken als Interpolis, Avéro, Agis, Zilveren Kruis, Centraal Beheer en FBTO- samen met bedrijven om de veiligheid op de werkvloer te vergroten. En met gemeenten en scholen om kinderen gezonder te laten leven. In het door reclamebureau DDB Amsterdam gemaakte filmpje benadrukt de verzekeraar ook haar coöperatieve afkomst en de kracht om samen problemen op te pakken. Zie ook de campagnewebsite Waar zijn we mee bezig.  Bron: Achmea.

Lees ook:Het andere gezicht van Shell in veilig naar school-campagne
Lees ook:‘Voorlichting voedselbedrijven op scholen lijkt op sluikreclame’
Lees ook:Vakantiedokter app Zilveren Kruis uitgelegd in spotje
Lees ook:Jarige Achmea adverteert met sprekers Conventie van Achlum
Lees ook:Gouden Tip Erben Wennemars voor topsportvriendelijke werkgevers in Randstad-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.