Gelanceerd als raketten: pretentieus spotje met nieuwe Cadillacs

Re-invented, re-imagined, re-inspired, Cadillac! Dit GM-merk tapt uit een heel ander vaatje dan bijna twee jaar geleden met dat filmpje met Bob Dylan, heel relaxed. Gsamme, wat pretentieus, zeg, maar wel impactvol. Re-ignition heet de commercial van een minuut, gemaakt door reclamebureau Modernista in Boston, die een rakketlancering simileert in de woestijn. Inclusief countdown en vluchtonderdelen. Wow, maar het is dan ook niet makkelijk om dit soort grote bakken te verkopen in de VS en elders. Te zien zijn de nieuwe CTS Sports Wagen, de nieuwe 2010 SRX Crossover en, aan het eind, als primeurtje, de CTS Coupé, die pas volgende zomer wordt gelanceerd. Ziet er goed uit, maar wat een slurpmonster weer (6.2 liter V8 motor, 556 pk). Via TIR.

Lees ook:Built To Thrill-campagne moet lelijke Nissan Juke verkopen
Lees ook:Nissan Quashqai figureert in zeer knappe opvolger skateboard-spot
Lees ook:Ontknoping-spotje Fox Sports over PSV-Ajax zondag
Lees ook:Mitsubishi Lancer Sportback internationaal gelanceerd met Nederlands spotje
Lees ook:Lachen om spotjes voor BMW’s nieuwe 5-deurs Mini

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.