‘Identiteitsdiefstal’ deert zwarte Audi Q5 niet (in commercial)

Wat lijken al die auto’s toch op elkaar, denken de scholieren terecht. Daar staan ze, allemaal zilverkleurige suv-achtigen. ”Identity theft affects everyone”, zegt Audi in deze Amerikaanse commercial van reclamebureau Venables, Bell & Partners. En kondigt The new, unmistakable Audi Q5 aan. En om er zeker van te zijn dat de kids niet constateren dat zelfs deze Audi ook maar enigszins op de andere bolides lijkt, hebben ze maar een -haha, kunst- zwarte genomen…

Lees ook:Audi A4 vergelijkt zich met Mercedes en BMW … en (surprise!) wint
Lees ook:Rick Gervais in nieuwe commercial Audi A3 sedan
Lees ook:‘Mijn vader is ‘n alien’ zegt meisje over haar Audi A6-pa
Lees ook:Audi A8 zet Mercedes-Benz in spotje weg als ‘van vroeger’
Lees ook:Audi heeft ook een reclamehondje! Een Doberhuahua

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.