Al even op de buis, maar kan hier niet ontbreken. Hoe een leuke EK-gadget voor het Duitse volk te verzinnen veroorzaakt hoofdbrekens bij Duitse reclamemakers. En dan ineens het logo van Holland Casino en een voice-over: ‘Speltip 14: weet waar
je kansen liggen.’ Plus de volgende scène: Oranjesupporters veroveren
Oostenrijk trommelend op de trommelhoed, omgedoopt tot Heineken Trom-Pet. Heineken en Holland Casino samen in een commercial, samen namelijk klant bij reclamebureau TBWA, meldt NRC Handelsblad. Samen sterk ook. TBWA's Bas Engels legt uit: „Toen we met het idee kwamen waren beide klanten
direct enthousiast. Heineken en Holland Casino passen bij elkaar: ze
‘verkopen’ entertainment.”
Lees ook:Finger Salsa Workout op je toetsenbord: reclame Holland Casino
Lees ook:Adverteerder van ‘t Jaar: Albert Heijn, Dove, Holland Casino of Rabo
Lees ook:Reclame TROM-PET van Heineken verboden op EK Voetbal-tribunes
Lees ook:Wedden dat ie de luxaflex niet kan ophangen zegt haar moeder in Holland Casino-spotje
Lees ook:Met sterrenkokdiners geadverteerd door Holland Casino