‘Brains’ van The Thunderbirds danst in spotje Drench mineraalwater

'Brains' uit de roemruchte -en heel oude- Amerikaanse Britse tv-serie The Thunderbirds (break)danst vrolijk in spotje voor Britvic Drench, het Britse mineraalwatermerk. Wat die twee met elkaar te maken hebben vraagt u zich af? Brains perform best when they're hydrated. Daarom. Haha, haal die ''Brains'' naar Nederland! Ideetje misschien voor Blue Band Idee!, de margarine van Unilever met het vetzuur DHA (docosahexaanzuur), dat bijdraagt aan een gezonde ontwikkeling van de hersenen? Op de StayDrenched-site kun je Brains laten dansen (muziek spot is Snap's Rhythm is a dancer). Via Utalkmarketing.

Lees ook:Na kritiek: Unilever past reclame en verpakking Blue Band Idee! aan
Lees ook:Hoogleraar: ‘Unilever-reclame Blue Band Idee! onacceptabel’
Lees ook:Campagne moet verkoop margarine uit ‘t slop halen
Lees ook:Kinderen vitamine D aangesmeerd in advertentie Blue Band
Lees ook:Unilever overweegt verspreiding huis-aan-huis reclamefolders

3 reacties op “‘Brains’ van The Thunderbirds danst in spotje Drench mineraalwater

  1. Albert

    Voor de oudere kinderen onder ons is niet onbekend dat Thunderbirds een Britse serie is.

    Grappig maar ik denk dat de doelgroep waar dit voor is niet eens de link tussen Brains en brains legt :)

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    Oeps… Gecorrigeerd, dank, Albert (International Rescue, dan denk je toch al gauw aan Amerikanen (:-).

      /   Beantwoorden  / 
  3. Meerten Welleman

    Het is de zoveelste variatie op de zoveelste variatie om een nerd cool te laten doen. In Engeland is Thunderbirds nog steeds heel populair, maar dit spotje getuigt niet van veel creativiteit. Parker en Lady P. was beter geweest, trouwens.

    Groet, Meerten

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.