Goed dat er Viral Friday is. Waarschijnlijk onopgemerkt gebleven anders, deze simpele, maar zo vermakelijke nieuwe commercial van Bud Light. Opvolger van de veel geïmiteerde, fantastische Whassup- serie van Bud (en reclamebureau DDB Chicago niet te vergeten). Volgt hieronder. Bud smaakt mij niet zo, verwend als ik ben, Bud Light is vast nog minder. Als de reclame maar goed is, haha. Dit Dude-spotje -met dat bewust lullige pianomuziekje op de achtergrond- is weer een hit aan 't worden in de VS. Op YouTube in ieder geval al ruim 1,6 miljoen keer bekeken.
Lees ook:Dudes genoeg, ook in Las Vegas, blijkt uit commercial Bud Light-bier
Lees ook:Oeroude beelden met sterke mannen gebruikt voor Men’s Health-reclame
Lees ook:Hond gaat praten dankzij Bud Light-biertje, beweert commercial
Lees ook:Gratis reclame Sonja Bakker-producten leidt tot vette omzetstijging
Lees ook:‘Innerlijk varken’ bij Russische vrouw nekt Rexona-campagne