The Lynx Effect. Gisteravond was het Guy Fawkes Night in Engeland. Traditioneel altijd veel vuurwerk op straat en voor veel jongeren de nacht van kattenkwaad uithalen. Unilevermerk Lynx -daar de naam van Axe als ik het wel heb- komt met een geestige, eenmalige dagbladinhaker, om te laten zien dat de body spray vuurwerk kan veroorzaken in de slaapkamer. Dubbelzinnig genoeg zou je denken. ''We willen vers en relevant blijven voor jonge jongens,'' zegt het Londense reclamebureau (BBH) namens opdrachtgever Lynx.
Lees ook:Laat haar zien hoe je in elkaar zit adviseert Axe in spotje
Lees ook:Alleen op oudejaarsavond vuurwerk afsteken waarschuwt rijksoverheid in advertentie
Lees ook:Vrouw-op-toilet ook ingezet in Spaanse uiting voor Airwick Spray
Lees ook:Sexy Kerstkaarten op zijn Amerikaans, heel Lynx
Lees ook:Hoera, Viagra viert tiende verjaardag … met een kaarsje