Slechte ogen=slechte sex blijkt uit commercial voor Duitse opticiëns

Zo goedkoop, zo makkelijk, maar toch wel geestig, moet ik bekennen. Een internetcommercial voor Duitse opticiëns, kost niets om te maken, maar of ie ècht is (of ècht uitgezonden op tv), vast niet… Slechte ogen=slechte sex lijkt de boodschap, doe er wat aan. Het is dus alweer pijpen geblazen in de reclame, terwijl we dat spotje voor Seat (''het licht is groen, maar de Panda staat stil'') amper hadden verwerkt…

Lees ook:‘Er zijn Spanjaarden waar we wél van houden’ haakt Seat in op verloren finale WK Voetbal
Lees ook:Deze Arabische ‘Tegen Panda zeg je geen nee’-spots gemist?
Lees ook:Snelle gele verfstreep jaagt Seat Leon Cupra op in commercial
Lees ook:Katja Schuurman en Ronald de Boer in spotje NPO Groen-app
Lees ook:In de nieuwe Fiat Panda zit ook liefde meldt advertentie

2 reacties op “Slechte ogen=slechte sex blijkt uit commercial voor Duitse opticiëns

  1. Martin

    Tijd voor een goede opticien zal ik maar zeggen. Geldt ook voor Nederlanders ;-)

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    Nu maar hopen dat opticiëns zèlf de kleine lettertjes kunnen lezen waar geschreven staat: Niet spammen (:-)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.