Zune, zune, zune-campagne niet van DubbelFriss …

Zoene, zoene is van DubbelFriss; Zune, zune van Microsoft: de mediaspeler die het, als-ie hier eindelijk arriveert, op moet nemen tegen Apple’s onoverwinnelijke iPod. Op Adfoblog maken Joris & Floris melding van de ‘’Zune. Welcome to Social’’-campagne. ‘’Met de belofte van het nieuwe speeltje: WiFi, waarmee je heel makkelijk muziek met elkaar kunt delen: de Zune is dus wel sociaal, in tegenstelling tot de ”vijand.”’ Wat ‘Welcome to Social’ zou verklaren. Info over de Zune hier en hier (NL). Zie de nieuwe COMMERCIAL (met Smile van Lily Allen). ”De nieuwe Zune-site laat ‘met de

nodige eyecandy zien dat niet alleen mensen maar ook robots, monsters en aliens begrijpen dat je muziek kunt delen."

De Nederlandse prijs en release datum van de Zune hier is nog onbekend lezen op de site. Jammer voor gadgettime, Kerstmis en Sinterklaas. In Amerika komt de Zune uit op 14 december en kost 249 dollar. De wereldwijde lancering begint in Amerika en ‘er zullen steeds meer landen aan worden toegevoegd.’ Lekker vaag.

Lees ook:Cobra’s likken ijsjes (!) in spotje van Microsoft’s ‘iPod-killer’ Zune
Lees ook:Tina in Wonderland, wonderschoon spotje voor Microsoft’s Zune MP3
Lees ook:Swing mee met de zombies van Zune MP3, het is week-end
Lees ook:Voor hondenliefhebbers, bizar spotje voor MP3 Zune, de ‘iPod-killer’
Lees ook:Fraaie animatie-reclame Zune met schattig schietende vliegtuigjes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.