Dutch Design Week in de reclame met ‘What if’-campagne

DDWVerrassende vragen als “what if my body could light up” en “what if plants were solar panels” duiken op in de campagne voor de Dutch Design Week, die morgen/zaterdag in Eindhoven begint en tot 25 oktober duurt. ”Vragen die verbinden, verwonderen en de wenkbrauwen laten fronzen, maar die als knipoog ook grappig en vermakelijk kunnen zijn”, lees ik op een bericht op vaksite Fonk over de door reclamebureau Fabrique gemaakte campagne. Bijgaand een buitenreclame-uting.  DDW wordt gepromoot als ‘hèt grootstedesignevenement van Noord-Europa.’ De komende 9 dagen -niks week- worden werk en concepten van ruim 2.400 ontwerpers aan meer dan 250.000 bezoekers uit binnen- en buitenland gepresenteerd, op vele tientallen locaties. De organisatoren van de DDW op de site: ”Kom je verwonderen, verbazen of vergapen. Stel jezelf nieuwe vragen, doe inspiratie op voor eigen antwoorden, en laat je overtuigen door de kracht van design.” Nog veel meer erover hier.

Lees ook:‘What design can’ do biedt te veel voor de reclame
Lees ook:Zomergast Roosegaarde keynote speaker ’24 uur van de reclame’
Lees ook:Ook in Amsterdam reclame gemaakt voor 16e editie Art Rotterdam
Lees ook:Het blondje, de dronkelap en … het Italiaanse Birra Moretti
Lees ook:Meloen-reclame voor vernieuwde Kwaku-festival

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.