Reclame voor winstgevende pakketdienst PostNL

PTTPostPostNL boekt winst dankzij pakketdienst‘, kopt de ene krant. Het aantal verzonden brieven is met bijna 11% gedaald, de onvermijdelijke trend. ‘De vraag in China naar Nederlandse babymelk heeft PostNL het afgelopen najaar miljoenen aan extra omzet opgeleverd,’ weet een ander dagblad vandaag te melden. Aan de vooravond van de publicatie gisteren van het jaarverslag maakte  PostNL ouderwets en vrolijk reclame op bus- en tramhaltes (KLIK erop om wat te vergroten); zie bijgaand. ‘Het meest voordelige pakje bezorgen wij in de brievenbus.” Adverteren doe je óók als het goed gaat, als je verstandig bezig bent, zoals PostNL. Vanaf nog geen vier euro, moet dat pakketje wel heeeel plat zijn. Voor de voorwaarden wordt naar ‘een van onze postkantoren’ verwezen. Die bij ons is al jaren weg, helaas, moet je naar de Jumbo en dat is geen lolletje met die drukte daar.

Lees ook:Geurzegel op Valentijnskaartje in spotje van PostNL
Lees ook:Aandacht voor mensen achter de schermen in nieuw spotje dat PostNL persoonlijker moet maken
Lees ook:Trompettist Eric Vloeimans werkt mee aan Sound of Delivery-spotje PostNL
Lees ook:‘Morgen is vandaag’ zegt PostNL (gisteren nog TNT Post)
Lees ook:Sinterklaas heeft ineens tijd voor sportschool, visjes en barbier zegt Post NL in nieuwe spotjes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.