Grappig bedachte promotie van het Zwitsere bureau voor toerisme. Dat liet enkele weken geleden deze auto’s rondrijden in de straten van Parijs. Misschien hadden ze beter Franse merken kunnen nemen, de nationale gevoeligheid kennende. De tekst: “La neige est arrivée.” DutchCowboys spreekt van een ”cool” staaltje Zwitserse ”street marketing.”
Lees ook:SKOEP: eerste commercial voor Apple’s iPhone, m.n.h.
Lees ook:Creatieve reclame-uitingen op straat: 500 prachtvoorbeelden
Lees ook:Pedofilie in reclame, deze Franse anti-roken-campagne?
Lees ook:Vechtreclame Fiat Panda gericht tegen Franse merken
Lees ook:Euro 08-sponsor Adidas onbekend, niet-sponsor Heineken scoort wèl
Hij is leuk! Vorig jaar stonden ze in Berlijn zo rond oktober. Toen hadden ze naar ik meen toyota’s als auto. Tja, ook mis, terwijl ze nu wel een duitse bolide gebruiken. Volgend jaar in Italië met een Renault?