Kleur je vrijdag-actie Zeeman redactioneel ingebed in Metro

Zeeman kleurtjesdagDat artikel over elektronisch duo Goldfrapp, dat met het nieuwe album Tales Of Us komt, leest niet lekker weg in Metro vandaag. Jammer voor de lezer, goed voor de adverteerder, want meer aandacht, zal de krant hebben gedacht. En reclamegeld in het laatje is hard nodig, en al helemaal in gratis dagbladenland. ”Ga op vrijdag 13, 20 of 27 september werken in je meest kleurrijke outfit en zorg voor een vrolijke vibe,” roept kleding retailer Zeeman, die wel van stuntjes houdt, ons op. ‘Goed voor jou en je collega’s!‘ En ‘Doe mee en deel.’ Meer op Zeeman’s speciale FB-pagina over de kleurtjesvrijdagen. Of twitter: #kleurjevrijdag. Wel weer een leuk initiatief van Zeeman, in samenwerking met Metro.

Lees ook:Mevrouw Rutte shopt voor zoon in nieuw tv-spotje Zeeman
Lees ook:Flagpole dancing met Flagdress in WK-spotje Zeeman
Lees ook:Bas Kosters ontwerpt ondergoed voor Zeeman, bekijk ‘t
Lees ook:Gratis voorpagina reclame voor goedkope trouwjurk Zeeman in dagblad Metro
Lees ook:Onveiligheidsadvertenties IKEA-glas, Zeeman-rammelaar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.