Brutaal: na wiel, gloeilamp, computer, Heineken’s vriesglas

Heineken’s reclamemakers dollen vandaag met het vriesglas, waarmee je thuis Heineken Extra Cold kan maken. Als dé ontdekking van de laatste 36 jaar, haha, verneem ik uit de advertentie in de wakkere krant. Het dubbelwandige glas is nu beschikbaar in de actieverpakking. En we moeten naar de slijter/supermarkt rènnen vanochtend, want, waarschuwen ze, Op=Op. Kom op, Heineken, ik wil eigenlijk ook wel een ‘vriesglas’ om de cappucinno heet in te houden. En de cola ijskoud. Maak er maar een serie van: mede mogelijk gemaakt door… zoiets ;-)


Lees ook:Heineken Extra Vers beschermd tegen tijd, temperatuur en licht meldt reclame
Lees ook:Nomade en buseigenaar: Heineken’s interessante mensen
Lees ook:Heineken keek goed uit z’n doppen voor maken van inhaker
Lees ook:TNT Post legt in advertentie uit waarom ‘niet gewoon wordt toegegeven’ aan de eisen van de vakbonden
Lees ook:‘Men with talent’ op SBS is ‘gewoon’ campagne Heineken

Eén reactie op “Brutaal: na wiel, gloeilamp, computer, Heineken’s vriesglas

  1. Niles

    Jammer van die donkergroene letters links in beeld. Waarom?! Omdat één of andere identity-pipo weer eens een te dwingende huisstijl aan Heineken verkocht heeft? Ongelofelijk dat die biermanagers daar weer ingetrapt zijn. En ongelofelijk ook dat het bureau dat over z’n kant laat gaan. Het haalt die hele uiting onderuit. Haal de linker paar centimeter eraf, dan blijft er best een aardig idee over.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.