''Welcome to the world of better mobility'', heet men autobandenliefhebbers nu welkom. De scheppers van dat oubollige -en volgens sommige waar- nemers onlangs wat afgeslankte- Michelin- mannetje kunnen veel meer. Ze moeten met hun tijd mee en dat doen ze indrukwekkende wijze. Zie de nieuwe interactieve Pixar-achtige 3D-site World of Michelin, als onderdeel van een marketingcampagne. Veel content, mooie vormgeving en natuurlijk aandacht voor de natuur en het product zelf. Auto.blog, dat mij hierop attendeerde, wijst ook op de commercials in het Lounge-gedeelte. →
Categorie: "Interactief"
Koop geen kleren met grote zakken als je een Nokia N95 wil
Uit Zweden, een apart, inter- actief reclamefilmpje voor de Nokia N95. Al zou je dat niet meteen verwachten. Je moet niet van kleren met grote zakken houden, dan komt het wel goed. Niet nodig, dat toestel kan alles en is klein, snapt u. Al met al wel aardig gemaakt en goed voor je Engelse uitspraak in ieder geval. Wel wat langdradig (skip intro), zegt ook Adverblog. →
Eerste interactieve spot Holland Casino op SBS6
Een primeur in reclameland. Vanavond om 19.42 uur verschijnt de eerste interactieve tv-commercial die een via een van de bestaande (publieke) zenders wordt uitgezonden. Het gaat om eentje voor Holland Casino, Vegas Nights, te zien via SBS6 voor kijkers die abonnee zijn van UPC Digitaal, meldt vakblad Adformatie. Kijkers kunnen wat winnen door de rode knop op hun afstandsbediening te gebruiken. Ruim 425.000 abonnees zouden er gebruik van kunnen maken, claimt UPC. Jeroen de Bakker van reclamebureau →