”Komen we altijd zo snel op de bestemming?” Horny Vanessa wil graag de nieuwe Nederlandse stem worden van het nieuwe navigatie-systeem van Nokia. #fail maar grappig. Ook een auditie doen, om die ”officiële stem” te worden? Ga voor meer info naar de Nokia-site. Ik hoor graag wie Deze Nokia-viral heeft is gemaakt door reclamebureau These Days in Amsterdam.
Categorie: "Viral/internetreclame"
Intelligente goudvis steelt show in bronwaterspotje (Drench)
Stay drenched: water is goed voor je hersenen. Mr Memory is een intelligente goudvis, die zich makkelijk laat trainen. Zo blijkt hij/het/zij ook over een goed geheugen te beschikken, wie had dát ooit gedacht. Het bewijs, haha, wordt gegeven in deze commercial van Drench, het bronwatermerk van het Britse Britvic, dat meer geestige reclame produceert voor dat merk: de hamsters, die jazz spelen, en rodeorijden op een giga-fazant. Meer info over de goudvis-trainingsessie en een kwis is hier te zien. Het verantwoordelijke reclamebureau is CHI & Partners in Londen. Via Creativity.
Het kan niet gekker in de reclame (2). Tweede viral Ray-ban
Het kon niet gekker, als reclame, voor een bekend merk. Maar wel ongeveer even gek, want Ray-Ban is weer in de bocht. Met de getatoeëerde zonnebril. Reclame/filmproductiebureau Never Hide Films. Via Sylvia’s. De vorige vanochtend was de dude die met een Ray-Ban ter aarde werd bezorgd door een koe. Ja, een koe, haha.
Het kan niet gekker in de reclame. Zie viral Ray-Ban
Nee, het kan niet gekker. Als reclame voor een bekend merk. Ray-Ban slaat waarschijnlijk alles, met dit spotje, in het Amerikaans: Cow gives birth to dude. Reclamebureau Never Hide Films. Via Sylvia.
Pikant filmpjes Yfke Sturm en Carmen Electra (nieuw) voor Van Gils-mode
Die viral Yfke Sturm, die vermeende sexscene in een taxi, was niet voor Samsung Mobile (dat ook altijd ontkende), maar wel voor kledingmerk Van Gils (van die prachtige stunt met de witte man, It’s all about the suit). En dat wordt zó onthuld, met deze viral met Carmen Electra . Overigens maakt Sturm ook reclame voor Samsung Mobile, maar niet hier, dus. We zijn er dus fraai ingetuind, maar wij niet alleen; leuk stuntje. De tweede is de taxiviral.
Yfke Sturm stript in wat reclame voor Samsung-ladyphone Allure S. zou zijn
Boring filmpje, maar ja, het is wel Yfke, daarom blijf je kijken. Het Nederlandse topmodel Yfke Sturm heeft een hoofdrol in een nieuwe viral voor de ladyphone van Samsung, de Allure S, meldt site DutchCowboys stellig. De kop boven het verhaal: ”Yfke Sturm in Samsung viral.” Samsung ontkent, maar DC weigert de tekst aan te passen. De ‘uitgelekte’ homevideo doet voorkomen alsof Yfke in een limo erotische handelingen uithaalt, zelfs lijkt te strippen. ”Maar uit haar twitter en recente contract met Samsung blijkt het tegendeel,” voegt DC daar al een stuk voorzichtiger aan toe. Kenners herkennen Samsung-ringtone.
Paintballers schieten portret Marilyn Monroe als yoghurt-reclame
In deze video schieten paintballers het tijdloze en wereldberoemde beeld van dear Marilyn Monroe naar het kunstwerk van Andy Warhol. ”Om zichzelf te positioneren als de yoghurt voor coole jongeren”, aldus MF’s Viral Friday, want het gaat hier om reclame voor een yoghurtmerk, Bon Yurt, echt waar.
Record 100 smoelen per minuut in fotocabine Ray-Ban
Beetje gek word je er wel van, maar dat is vast de bedoeling, van dit zoveelste filmpje -uit de koker van reclamebureau Cutwater in de VS- in de baanbrekende Never Hide-serie van brillenmaker Ray-Ban (deze al gezien, en deze?). Locatie: een fotocabine, of moeten we videocabine zeggen: enfin, 100 smoelen per minuut. Uh, bestaan die dingen nog, in het tijdperk van de mobiele telefoon? Op de stations waar ik nog wel eens kom worden ze allemaal weggehaald. Fan van filmpjes? Hup naar Facebook.
Na de superkameleon een drilboor in kleurig Ray Ban-spotje
Na die boeiende grote kameleon een drilboor in de korte en kleurige Never Hide-serie internetfilmpjes van zonnebrillenfabrikant Ray Ban. Ook gemaakt door reclamebureau Cutwater. Via AdGabber.
Haha, Footbull: voetballers dollen met stieren in filmpje Sony
Footbull. Grappig woord. Daarover gaat dit filmpje -ja hoor, fake- van Sony Twilight Football. Dat is een internationaal voetbal-evenement dat start op de 22ste deze maand op speciale locaties in Italië, Frankrijk, Engeland, Spanje, Argentinië en Australië. Niet in Nederland, helaas. De Grand Final vindt plaats in Zuid-Afrika, gastheer van de 2010 FIFA World Cup. Hier meer info.