”Is dit een gepikt idee, een geslaagde remake of gewoon een goed reclamefilmpje?” Vraagt de Belgische site BuzzingBees zich af over deze pracht reclameviral voor de fishsticks van Captain Iglo. Neem een kleuter, zet hem voor een marshmallow en zeg hem dat hij er een tweede krijgt als hij er een kwartier lang af kan blijven: ziedaar de beroemde marshmallow-test (tweede filmpje) uit de jaren zestig, die vorig jaar resulteerde in een prachtige viral. Het Belgische reclamebureau Mortierbrigade nam het hilarische experiment over, op een klein detail na: het verwisselde de marshmallow met de fishstick. Leuk!
Lees ook:Bloemenuitbarsting in vulkaanspotje 4K Sony-tv’s
Lees ook:Transvestiet happy met Satinelle Ice-epilator in nieuw spotje Philips
Lees ook:Belgische online zender gelanceerd met kunstexperiment als reclame
Lees ook:IJsmens eet zichzelf op in spotje voor Little Baby Ice Cream
Lees ook:Honest Tea op zoek naar Honesty, naar eerlijkste stad VS