Honest Tea op zoek naar Honesty, naar eerlijkste stad VS

Bij wijze van sociaal experiment, en natuurlijk (vooral?) ook als promotiestunt, ging het Amerikaanse Honest Tea op zoek naar de eerlijkste stad van Amerika, meldt de Belgische site BuzzingBees. Het merk plaatste onbemande pop-up stores op straathoeken in de zes grootste steden, met een bord ernaast dat mensen vroeg 1 dollar te betalen als ze één van de flesjes thee meenamen. Resultaat? Heel veel publiciteit. Wie won? San Francisco. Wie bedacht dit ‘experiment’? SS+K in New York, gespecialiseerd in ‘creative social engagement’ (dat bureau werkt ook voor Obama).

Lees ook:Barack Obama haalt bijna evenveel campagnegeld op als Ms Clinton
Lees ook:Clinton vs Obama: wie had slimste reclame/mediastategie? (3x raden)
Lees ook:Hillary Clinton verzamelt record 26 m. dollar voor reclamecampagne
Lees ook:Online experts kiezen beste reclamecampagne op social media
Lees ook:Obama overweegt tijdens de Olympische Spelen met spots te komen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.