Samen met de Nederlandse Golf Federatie gaat ING’s afdeling Private Banking zich inzetten om het Nederlandse golf te vernieuwen en te verjongen, ”zodat de huidige en de toekomstige generatie golfers nog meer plezier kan beleven aan die sport”. Meldt de advertentie van de trotse PB afdeling voor klanten met een grotere beurs van de bank in De Telegraaf vandaag. Meer informatie is hier te vinden. Op de vaksite van Adfo lazen we dat er eerder al een campagne is ontwikkeld om kinderen op jonge leeftijd met de sport kennis te laten maken, en is er een online applicatie die golfers in staat steltom hun score te registreren, de handicap real-time te verwerken en scores te delen met vrienden. Had het Nederlandse cricket -mijn favoriete sport- maar zo’n sponsor, verzucht ik dan. Maar golf is met bijna 400.000 golfers de derde sport van Nederland en ons land telt ruim 200 golfbanen lees ik, en dan weet ik dat zoiets een utopie is en blijft. ING Private Banking is zowel hoofdsponsor van de Nederlandse Golf Federatie (NGF), Golf Team Holland als van het Ladies Open en partner van het KLM Open.
Lees ook:ING pronkt in advertentie met Private Banking Award 2012
Lees ook:Australische cricketheld Shane Warne moet Londeners bang maken
Lees ook:Cricket en golf in de mix in aardige commercial van Sky Sports
Lees ook:Sportnieuws-app van ‘grootste sportredactie van Nederland’ maakt reclame
Lees ook:Nike eert Indiase cricketers als nieuwe wereldkampioenen