Signs, ontroerende liefde in erg leuke (maar lange) film Schweppes

Wat lang voor een doordeweekse dag (12 minuten! misschien tijd tijdens de lunch?), maar wel erg leuk & ontroerend, dit Australische filmpje. Gesponsord door The Coca-Cola Company-dochter Schweppes en bedacht door reclamebureau Publicis Mojo. Schrijven de Bezige Blogbijtjes uit België over deze reclamevorm: ”Niet intrusief noch drammerig, maar subtiel en sympathiek. Geen ongewenste onderbreking van entertainment maar entertainment an sich.” Fraaie woorden, maar geheel onbetaalbaar natuurlijk in de reguliere reclameblokken. Heerlijk dat er internet is… Via BuzzingBees. En kijk ook even naar de site van het Schweppes Short Film Festival.

Lees ook:Het grote lid. Coca-Cola-merk Schweppes maakt er filmpje over
Lees ook:Malle Uma Thurman wil steeds maar sex, nee, Schweppes
Lees ook:Grappig en apart, die korte Kerstspotjes van Schweppes
Lees ook:Regel ook je laatste reis op internet-reclame
Lees ook:‘You’re all fired!’ Schweppes speelt in op G20-top in Londen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.