In-programme advertising heet het, acteurs of presentatoren die spullen van een bepaald merk laten zien of producten die herkenbaar in beeld komen op televisie. Reclame buiten de blokken om. De Telegraaf op Zondag meldt dat men bij de verfilming van bestseller ''De Eetclub'' van Saskia Noort véél verder gaat met de com- mercie. Voor de lingerie van de hoofdpersoon heeft Marlies Dekkers al interesse getoond. ''Uw merk de hoofdrol?'' kopt de folder die Rinkel Film & TV Producties sinds kort verspreidt. ''Normaal zoekt een producent contact met bijvoorbeeld een autobedrijf om enkele auto's te lenen. Die komen dan in beeld, goed of niet, en verder gaat het niet,'' vertelt Reinier Selen de krant. Ism bedrijven wil hij veel meer ''doelgroepgericht gaan denken'' en dmv marketingcampagnes de film aan merken koppelen, vanlingerie en wijn tot auto's en keukens. Een automerk zou dan bijvoorbeeld na een proefrit een dvd met de trailer van de film kunnen uitdelen. En, zoals gezegd, er is al contact met het bedrijf van Marlies Dekkers.
Lees ook:Deal Marlies Dekkers met Hunkemöller: Metro’s verpakking
Lees ook:Naaktreclame voor advocatenkantoor Köster dankzij klant Sapph
Lees ook:Reclameteaser Nova Zembla met Doutzen Kroes, Derk de Lint
Lees ook:‘Because I am a Feminist’-reclame Marlies Dekkers buiten te zien
Lees ook:Autoverkoper haalt zinnetje ‘Geld lenen kost geld’ onderuit