Schaatspapa Aegon, al 30 jaar hoofdsponsor van de KNSB wenst de Nederlandse ploeg die vandaag bij de WK afstanden in Salt Lake City aan de slag gaat, veel succes. Waar je een dagbladadvertentie al niet voor kunt gebruiken. ‘'Op naar Goud in Salt Lake City'' luidt de kop op de pagina, waarin Aegon zich, anders dan op de site, 30 jaar ''schaatsfan'' ipv schaatsvader. Why not. Ze hebben toch het Nederlandse schaatsen helpen neerzetten en groot maken sinds 1976, toen Aegon's voorganger Ennia voor het eerst een wedstrijd voor kunstrijders ondersteunde. Gelukkig gaat het sponsorgeld niet alleen naar
de kernploegen, maar ook naar de gewesten waar jong talent zich ontwikkelt, meldt het bedrijf zelf. De verzekeraar trots op de site: ‘'Aegon levert daarmee een bijdrage aan de stabiliteit en professionaliteit van de schaatssport en noemt zich met recht vader van het schaatsen.''
Lees ook:Je kan ook schaatsen in Artis meldt advertentie
Lees ook:Oud F-Side-leider Joark gaat uit z’n kanarie in Aegon’s Ajax-campagne
Lees ook:Halal-dorpen? ‘Wat doet Aegon met die €14 mln van Ajax?’
Lees ook:Slimme reclame: Unox komt met site voor schaatslocaties
Lees ook:Aegon maakt het niet mooier dan het is, zelfs niet in de reclame