Reclame inzetten om jongeren duidelijk te maken dat kerstmis niet alleen draait om ‘’het zuipen van bier.’’ Pittige doelstelling. De Britse oecumenische gemeenschap gaat een poging wagen. En ontwikkelde een opmerkelijke bewustzijnscampagne, met posters en radiocommercials om uit te leggen wat de diepere betekenis is van kerstmis. →
Categorie: "Sociale campagne"
Campagne Achtergebleven.nl gaat van start
De campagne ‘Achtergebleven.nl, een initiatief van ‘verontruste burgers,’ is van start gegaan. Hiermee willen de initiatiefnemers het accent leggen op ‘’diversiteit als businesscase en niet als social case’’. Veel jonge en intelligente mensen zijn nodig om de vaderlandse economie te doen groeien. Bedrijfsleven en politiek moeten weten dat je, op zakelijke gronden dus, de aanwezige ‘’nieuwe Nederlanders’’ moet inzetten. →
Nieuwe impuls SIRE-campagne tegen digitaal pesten
‘Rij met je hart’ volgt I love-verkeerscampagne op
Minister Karla Peijs van Verkeer en Waterstaat start op maandag 4 september de nieuwe verkeersveiligheidscampagne: ‘Rij met je hart.’ Deze volg op de ‘I love …’-campagne uit 2005 op en richt zich op de eigen verantwoordelijkheid en mogelijkheden bij het verminderen van irritatie en agressie in het verkeer. Er komen ondermeer radio- en tv-spots. →