Goed weer van SIRE, de volledig door geheel door de communicatie- branche gefinancierde Stichting Ideële Reclame. Net is begonnen een campagne om ouders bewust te maken van hun soms storende aan- wezigheid langs de lijn. Met massale hulp van sportbonden en (oud)- topsporters zoals Frank de Boer en John van Lottum wil de stichting ouders in de spie- gel laten kijken. De campagne heet dan ook 'Geef kinderen hun spel terug'. Van de ruim 800 ouders met sportende kinderen die zijn ondervraagd, zegt 91 procent zich wel eens te erge- ren aan het gedrag van ouders langs de lijn. Vooral de kids lijden onder dat geschreeuw langs de kant, ze worden er onzeker door. De campagne omvat o.m. ook een commercial, die HIER -met andere info- te zien is.
Lees ook:Opgejaagde vader haalt zijn gram op sportveld zoon (SIRE)
Lees ook:Geef kinderen hun spel terug-campagne SIRE blijkt effectief
Lees ook:Laat maandag t/m vrijdag zaterdag thuis zegt SIRE-campagne
Lees ook:Mediarecord voor ‘Hulpverleners’-campagne van SIRE
Lees ook:Meisje in schokkend filmpje om ‘cyberlokkers’ aan te pakken
Erg mooi filmpje; )