Black Friday kwam al snel uit de VS overwaaien, ‘s lands commercie zag er brood in, nog voor Sinterklaas en Kerst. Het van de ondergrond geredde Amerikaanse modeconcern American Apparel ook, en weer met een seks-inhaker. Ondanks de afwezigheid van de ontslagen viespeuk/topman/oprichter Dov Charney, meldt bron QZ.com. American Apparel, beroemd danwel berucht om z’n sexy reclame door de jaren heen, schoot weer eens door. Door -uiteraard- vrouwelijke personeel op Black Friday te laten kleden in zwarte T-Shirts, zie bijgaand, met daarop de niet mis te verstande tekst, bedoeld als grap, haha: ‘Ask me to take it all off.’ Toen een employeeop de sociale media aan de bel trok en meldde dat dit T-Shirt dragen gelijk stond aan een aanradingsverzoek bij een bedrijf waar ook nog eens 15-jarige scholieren een zakcentje verdienen op de verkoopafdeling, trok de werkgever de stekker uit de campagne. Met excuses, want nooit zo bedoeld, jaja. Of de T-Shirts met die verleidelijke tekst uiteindelijk ook in de verkoop moesten belanden meldt onze bron niet .
Lees ook:Eenzame tepel ‘zielloos getoond’ in reclame American Apparel
Lees ook:De 50 ‘geilste advertenties’ van textielmerk American Apparel
Lees ook:Laatste reclametaboe sneuvelt bij American Apparel (haar)
Lees ook:Woody Allen krijgt $5 miljoen vanwege reclame American Apparel
Lees ook:Blootadverteerder American Apparel kuis in dagbladreclame