Hoogste reclame onderscheidingen SAN voor Ikea, Bol.com en bureau JWT

De belangrijkste prijzen van de Stichting Adverteerdersjury Nederland/SAN zijn gisteravond in Hilversum uitgereikt aan IKEA, als AdverteerdSan Accentener van het Jaar 2015, J. Walter Thompson Amsterdam als Reclamebureau van het Jaar, terwijl de onderscheiding voor de ‘meest consistente’ campagne ging naar Bol.com. De SAN-prijs New Kids on the Block voor nieuwe, veelbelovende bureaus ging naar Influencer Marketing Agency. Naast de 43 SAN Accenten 2015 in 11 categorieën werden ook de genoemde SAN ABC Accenten uitgereikt inaanwezigheid van ruim 900 reclame-vakgenoten in Studio 21 in Hilversum. Kijk voor alle winnaars op de SAN-website.  Reclamebureau afgekort JWT werkt onder meer voor klanten als Ziggo, ING, Heineken, Spa, Plus en Mediamarkt.

De avond werd gepresenteerd door Irene Moors en er waren optredens van Henk Schiffmacher, Micha Wertheim en de Nederlandse band Kensington.

Lees ook:Jumbo, Achtung en Telfort winnen ABC Accenten Stichting Adverteerdersjury Nederland
Lees ook:AH, Bol en bureau N=5 winnen belangrijke reclameprijzen SAN
Lees ook:Adverteerdersprijzen voor Dela, Hi en bureau Etcetera
Lees ook:Achtung, Alfred, Selmore, Bavaria, Lay’s, LOI, Axe, Calvé en Interpolis genomineerd voor reclameprijzen 2010 van SAN
Lees ook:Adverteerders Bavaria en Interpolis en reclamebureau Alfred winnen belangrijkste reclameprijzen SAN

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.