Goed, temperaturen van 30+, dan ga je gekke dingen bedenken. Bovendien: komkommertijd. Gisteren startte we al de Reclamewereld-verkiezing van de ‘leipste ijscommercial ooit‘, maar die werd dezelfde dag gewonnen. Door Zuid-Korea. Dus voorbij. Deze duurt hopelijk wat langer. Maar het zal wel stil blijven want vakantietijd. We geven een voorzet, een potentiele winnaar. En die komt uit Israel. Het ijsmerk is Nestlé’s Joya, door het Israëlische reclamebureau Geller Nessis/Publicis zelf ‘the hottest ice cream ever‘ genoemd. Maar is hun spotje dat ook? Met als achtergrondsong het nummer Faith van de groep The Harpoons. Volgens bron BF is het deels een gejat idee, maar dat doet er even niet toe.
;
Lees ook:Spelen met zwarte inkt in Israelische commercial Alfa 159
Lees ook:Kiss of death plus boete voor foute Israëlische sigarettenreclame
Lees ook:Zomerparade voor een ijsje, de ‘Drumstick’ van Nestlé
Lees ook:Waar is Tony Soprano gebleven? Geld verdienen met spotje
Lees ook:Wens voetballers Jong Oranje succes op EK-oproep in advertentie