[ZIE UITSLAG HIER] Wat was de meest irritante reclame van 2011? En aan welke BN’er in een spotje heb je je dit jaar het meest geërgerd? Je hebt nog tot en met zondag de tijd om te stemmen op de nominaties voor de Tros Radar’s Loden Leeuw 2011. Elk jaar worden ze uitgereikt aan bedrijven en BN’ers die verantwoordelijk zijn voor de meest irritante commercials. Hierbij de nominaties, voor elke categorie vijf. Vanaf nu kan worden GESTEMD HIER op de 10 finalisten voor 2011. Dat is op de Tros Radar-site, waar ze allemaal te zien zijn (je mening erover kun je daarnaast ook melden onder dit bericht natuurlijk, en je kunt nog steeds meedoen aan Reclamewereld’s eigen Polletje, rechts op deze pagina). Als je stemt bij Tros Radar kun je een MP3s-speler of een Tablet PC winnen. Als ‘gewone’ irritante spotjes zijn dit jaar genomineerd door, zegt de Tros, ‘duizenden’ kijkers (alfabetisch): Amstel, Hellema (uh, wie?), Kentucky Fried/KFC, Plus en Zalando. De irritantste BN-ers in spotjes zijn dit jaar Arie Boomsma (Douwe Egberts), Johan Derksen (Nederland Energie), Kim Holland (Simpel), Robert Kranenborg (Delta Lloyd) en Raemon Sluiter (Head and Shoulders). ‘Winnaars’ volgens mij: Plus en Johan Derksen. Wèl leuk: Delta Lloyd. Opvallendste afwezigen: Tineke Schouten (C1000) en Eddy Zoey (Mediamarkt). De uitslag wordt maandag 9 januari bekend gemaakt.
Lees ook:Loden Leeuwen naar Johan Derksen (NL Energie) en Zalando
Lees ook:Tatjana, Paay, Raymann, Jansen/Wouterse en Gerschtanowitz genomineerd voor Loden Leeuw 2012
Lees ook:Arie Koomen, Edwin Evers en Tineke Schouten bij nominaties Loden Leeuw 2010
Lees ook:Poll Reclamewereld: welke BN-er verdient een Loden Leeuw?
Lees ook:Bezoekers Reclamewereld: Loden Leeuw voor Johan Derksen
wat een man die derksen of niet toch wel ja ja ja.
Derksen ga eens reclame maken voor SHAMPOO viezerd of ga onder de douche
hoe kan zo’n zwerver zijn tronie tonen zonder enig schaamte
en hij verdient er ook nog aan want dat is z’n enig goal.
welke zot betaalt hem eigenlijk en van wiens geld??