V/h ‘blote Unox-meisje’ Luca uit de kleren voor badkledingreclame

Het dappere, bijna blote ”Unox-meisje” dat De Duik nam in Egmond en daarmee de voorpagina van De Telegraaf haalde (en vooral, met haar sexy foto’s, GeenStijl) gaat weer uit de kleren. Voor De Telegraaf weer, maar nu als echt fotomodel. In Zuid-Afrika maar liefst – dat is nog eens wat anders dan Egmond aan Zee. Zij gaat er ”op de foto met zonnebrillen, badkleding en ontwerpen van diverse Nederlandse designers.” Gymnasiumscholiere Luca Prins (17)  reist vrijdag af, samen met DT’s mode- redactrice Michou Basu. Die zegt vandaag in de krant van Wakker Nederland, in een groot artikel: ”Het is een leuke meid met een geweldig lichaam en een goede uitstraling.” Daarom viel de keuze op haar, als fotomodel. En: ”Een van de thema’s is Hollands Glorie. Wie voldoet daar nu beter aan?” Jammer dat Wakker Nederland TV nog niet in de lucht is, haha. Maar misschien reist GeenStijl er wel achteraan, voor een een promo voor Powned. Zie ook filmpje van interview met Luca destijd op RTL4.

Lees ook:Bloot ‘Unox-meisje’ Luca schrok van reclame want … vegetariër
Lees ook:Deze nog anonieme ‘bikini-babe’ is Unox-meisje 2010 (‘Luca van 2010′)
Lees ook:Wie wordt nieuwe Unox-meisje? De Telegraaf zoek opvolgsters
Lees ook:Haal Floortje Dessing uit de lucht roept vraagt PowNed in advertentie
Lees ook:De Telegraaf begint omroep Wakker Nederland met vp als advertentiepagina

3 reacties op “V/h ‘blote Unox-meisje’ Luca uit de kleren voor badkledingreclame

  1. Achterafje

    Die Telegraaf is één groot reclamebureau aan het worden.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Romeo Z. Bril

    Het is een leuke meid, maar het was een meisje van 17. Ik vind dat De Telegraaf dit niet had mogen doen. Wettelijk gezien was het nog een kind. Zij, als gymnasiumscholiere, had het aanbod gewoon moeten weigeren. Had op z’n minst een jaar gewacht.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.