Ook, of moeten we zeggen zelfs het Zweedse H&M heeft het niet zo makkelijk meer in deze recessieperiode in Europa waarin klanten makkelijk overstappen op online of (nog) goedkopere winkelketens. De spaaractie voor vaste klanten die onder de naam H&M Club eind deze maand wordt gelanceerd is dan een beproefd middel om reclame te maken richting nieuwe klanten en, bijna belangrijker, bestaande klanten te binden. De komst wordt gemeld door diverse media, inclusief Reclamewereld-zus Fashion.blog.nl. De andere beroemde retailZweed, Ikea, ging H&M vele jaren geleden voor met Family Card. H&M gaat ‘m veel leuker invullen, die digitale klantenkaart waarvan fans via een sms lid kunnen worden. Daarna kun je bij elke H&M-aankoop punten sparen, in de winkel én online. Je spaart flinke kortingen met deze kaart én je kan toegang krijgen tot designerevents in New York of Parijs, aanwezig zijn bij fotoshoots voor H&M-campagnes met topmodellen op tropische locaties, of rondleidingen krijgen in productielanden. Voor elke uitgegeven euro wordt 1 punt gespaard. De punten kunnen worden ingewisseld voor aanbiedingen die wekelijks veranderen en die alleen gelden voor H&M Club-leden. De punten kunnen ook worden ingeruild voor toegang tot exclusieve en speciale events in binnen- en buitenland. Leden kunnen ook sparen voor een volledig verzorgde reis voor twee personen naar Stockholm, inclusief een rondleiding langs alle designafdelingen van H&M’s hoofdkantoor. De H&M-app moet op je smartphone geïnstalleerd zijn. Na aanmelding en het verifiëren van je gegevens krijg je meteen 50 welkomstpunten. Aanmelden voor de club is gratis, door een sms te sturen naar 7777.
Lees ook:Welpie-leeuwtje opvolger Albert Heijn’s Wuppie tijdens EK Voetbal
Lees ook:Terug naar vroeger in aardige voetbalpuzzelspot Albert Heijn
Lees ook:Worden Smurfen van AH grotere reclamerage dan de Wuppies?
Lees ook:Disney Originals poppen gratis als je €90 uitgeeft bij AH
Lees ook:Imca Marina en Ali B in Deezer Music-spotje T-Mobile
Hopelijk slaat het aan!