Passagier Hyundai i20 gedold in reclame-prank rond vader worden

”Bij aankomst krijgt Joshua de laatste Urban StreetArt te zien: een echo van een ongeboren kind! Hij kan z’n ogen niet geloven. Hij lacht van oor tot oor en snapt gelijk wat er speelt: Hij wordt vader!” Huyndai i20-reclame nieuwe stijl. GePrankt, kort en goed Engels: ‘slachtoffer’ van een voor practical joke. Je kent het wel, zegt het persbericht van Fitzroy, het verantwoordelijke reclamebureau. Op Facebook is wel

eens filmpje te zien over een vrouw die ten huwelijk wordt gevraagd door haar man. ”Terwijl jij je tranen aan het wegpinken bent, hoop je stiekem natuurlijk dat jouw (toekomstige) man ook iets vergelijkbaars doet! Elke keer wanneer je denkt dat een filmpje niet overtroffen kan worden, komt er weer een aanzoek waar iedere vrouw van droomt. Nu wilde Grietje (27) haar vriend Joshua (32) op een originele wijze laten weten dat ze zwanger zijn.” Vertelt het persbericht. Grappig filmpje, wat te lang misschien. Leuke auto ook.

Lees ook:Bobbi Eden’s reclame voor Dubbel D in LA bij RTL5
Lees ook:Na ‘Evolution’ de ‘Real Beauty Sketches’ als spotje Dove
Lees ook:Arme meid moet huilen, maar kijk wat bloemen doen
Lees ook:Beste Koningsdagplekken met hulp reclame actie King Pepermunt (met 10 toptips)
Lees ook:Blake Lovely, nee Lively, in geurreclame Gucci Premiere

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.