”Absolutely Everything That Advertising People Love, All Jammed Into 90 Seconds.” Zo, nu weten we dat reclameprofessionals mensen zijn, gewone mensen ook nog. Ze houden van buitenlandse films, whiskey (Amerikanen van Bourbon), pornografie kijken en het geluid uitdraaien van …. commercials (zouden ze in Nederland zappen, als ze ze al kennen, vast wel). Niets abnormaals, gelukkig, haha. Reclamebureau Lowe Roche in Canada kon wel wat aandacht gebruiken voor haar bureau video met mooi werk na de Bureau van het Jaar-onderscheiding te hebben gekregen. Daar wat onderzoek gepleegd om wat extra publiciteit te genereren. ”We wanted to be 100 percent sure our Agency of the Year video was a success,” zegt de stem in het spotje, ”so we put everything in it that ad people like.” Geestig. Via Adweek.
Lees ook:Cyber Grand Prix in Cannes naar Diesel, Nike+ en Unilever’s Dove
Lees ook:Dit is reclame voor vleeswarenfabrikant Stegeman…
Lees ook:Roche waarschuwt in advertentie voor ‘nep-Tamiflu’ via internet
Lees ook:Pracht flashmob vestigt aandacht op recycling plastic flessen
Lees ook:LOL: plak een echte Audi R8 V10-foto over je garagedeur