De media brengen de afgelopen periode nogal wat actuele inhaakreclame n.a.v. de Olympische Winterspelen in Vancouver. Essent pakt flink uit met Svenergy, weet iedereen, maar er gebeurde meer op inhaakgebied. Maar minder dan ik had verwacht, vermoedelijk vanwege de recessie. Er is zelfs een officiële reclame-inhaakprijs, de Gouden Inhaak-medaille, te vergeven (klik om er meer over te lezen) De vragen waarop je kunt stemmen in de Reclamewereld.blog-Poll zijn: a. Goed idee, daardoor zal ik dat merk eerder aanschaffen dan ik normaal doe; b. Zonde van het geld, dat merk verwerft bij mij zo geen voorkeurspositie; of c. Ik bekijk die reclame graag, maar ik weet niet of ik die merken ook meer ga kopen. De Reclamewereld-Poll is te vinden op de meeste rechtste kolom van deze pagina, in het derde blokje van boven.
Lees ook:Uitslag poll Reclamewereld.blog over inhakers OS Vancouver
Lees ook:Verbod kredietreclame vindt Reclamewereld.blog-stemmer goed plan
Lees ook:Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank
Lees ook:NEM-BNers De Hond, Natasja Froger en mond-tot-mondreclame in poll Reclamewereld
Lees ook:Lingerie op billboard doorzichtig als het regent (reclame Calvin Klein)
de link naar Gouden Inhaak-medaille werkt niet. Het had met http moeten beginnen, maar er staat slechts tp.
Dank, Norbert, fijn dat je dat even meldde, meteen aangepast natuurlijk.