Interessante uitslag van de meest recente Reclamewereld.blog-poll. Hoe vielen de ING-SPOTJES tijdens het EK VOETBAL, met, behalve Jan en Ellen, Johan Cruijff, vroegen we. We stopten bij 106 stemmen, 100 geeft een goed genoege indicatie. Het grootste percentage, 32.1 pct, oftewel 34 stemmen, vond ze leuk en heeft er ''met plezier naar gekeken.'' Toch nog ruim een kwart, 27.4 pct (29 stemmen) antwoord- de: ''niet meer doen, ik word er niet goed van.'' De vraag of het niet belangrijker werd gevonden dat Cruijff te veel op tv is de laatste tijd werd door 14.2 pct van de stemmers met 'ja' beantwoord (15 stem- men). De ik denk nog na-vraag kreeg ook heel wat steun. Die luidde: wat willen ze eigenlijk zeggen? Een relatief hoog percentage van de stemmers, 26.4 pct, snapt de reden van de spotjes dus niet (28 stemmen).
Lees ook:Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank
Lees ook:Stroom Oranje inhaakreclame gewaardeerd bij Reclamewereld.blog
Lees ook:Poll verdeeld over belang van humor voor goede reclame-uitingen
Lees ook:VW. Wie anders? voorkeur van helft poll-stemmers Reclamewereld
Lees ook:Reclamewereld.blog-stemmer vóór EK Lingerie als concurrent STER