Reclamewereld.blog-stemmer vóór EK Lingerie als concurrent STER

Het EK Lingerie van Veronica moet deze maand met schaars geklede vrouwen EK Voetbal-kijkers weglokken van de STER-blokken bij de Publieke Omroep (zie Reclamewereld 9 mei). Goed idee, vroegen we in onze reguliere RW-poll? We stopten er maar mee toen we 375 stemmen binnen hadden, de uitslag was allang duidelijk. Ja, alles is toegestaan om dei STER-blokken te ontsnappen, vooral tijdens EK Voetbal vond 62.9 pct van de stemmers (liefst 173 stemmers). Nee, ''kijkertje pikken'' is geen nette manier om te concurreren op de tv-reclamemarkt kreeg slechts 39 stemmen, ofwel 14.2 pct van het totaal. Interessant was het antwoord op de laatste vraag. In totaal 22.9 pct van de stemmers (63) zei: ik denk nog even na, want zonder STER geen geld voor voetbal op de Publieke Omroep… 

 

Lees ook:Verbod kredietreclame vindt Reclamewereld.blog-stemmer goed plan
Lees ook:Ster-reclame draagt minder bij aan mediabegroting OCW in 2015
Lees ook:Ster-directie: ‘Reclame voor het grote publiek aantrekkelijk’
Lees ook:STER komt met nieuw reclameblok over carrière-zaken
Lees ook:50-jarige Ster bedankt adverteerders met commercial vol Gouden Loeki-hits

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.