Nog één jaar en dan is het zover. Dan verdwijnt de Postbank tot mijn spijt, als merk dan. De Postbank en ING Bank gaan vanaf 2009 verder onder de naam ING. Honderden miljoen euro's reclamegeld weggegooid, evenals een prima ''Dat is de kracht van…''-slogan. Okay, Jan Mulder zullen we niet missen. Volgens ING Bank verandert er niets, en profiteer je ''van de kracht en kennis van twee banken.'' Tja. Leuk onderwerp voor een Reclamewereld-poll wellicht, al gaat 't deze keer even niet over reclame. Zie (rode) poll in de rechter kolom.
Lees ook:Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank
Lees ook:NEM-BNers De Hond, Natasja Froger en mond-tot-mondreclame in poll Reclamewereld
Lees ook:Poll Reclamewereld.blog over inhakers OS Vancouver
Lees ook:‘Naam Postbank behouden, geeft meer vertrouwen dan ING’
Lees ook:Welke irritante BN-er in de reclame verdient Loden Leeuw? (poll)