Reclamewereld-stemmers kiezen slogan Today Tomorrow Toyota

We stoppen maar, 276 stemmen, meer dan voldoende voor een pollbericht van Reclamewereld.blog.nl over populaire autoslogans. We kozen tien willekeurige n.a.v. het verdwijnen, na vele jaren, van VW. Wie anders? En de komst van VW. Das Auto. Of men vooral stemde op het eigen automerk zullen we nooit weten, de winnaar is wel zeker: Today Tomorrow Toyota haalde de meeste stemmen (60, of 22.7 pct van het totaal), voor Je voelt je lekkerder in een Peugeot (51, 18.5 pct). Leuk, een Nederlandse, evenals nummer drie: Audi. Voorsprong door techniek, goed voor 41 stemmen of 14.9 pct. Toen kwam Renault. Créateur d'automobiles met 32 stemmen en 11.6 pct, gevolgd door Ford. Feel the difference, met 31 stemmen of 11.2 pct, VW. Das Auto met 27 stemmen en 9.8 pct, BMW maakt rijden geweldig met 21 stemmen en 7.7 pct, met als hekkensluiters Nissan. Shift_expectations (6 stemmen, 2.2 pct), Kia. The power to surprise (4 stemmen, 1.4 pct) en als laatste Rij zuinig, rij Daihatsu (3 stemmen, 1.1 pct). 

 

Lees ook:Renault pakt de De Bijenkorf helemaal in vanwege cadeaucards-actie
Lees ook:Kritiek op ‘Das Auto’ als vervanger van ‘Volkswagen’s wie anders?’
Lees ook:Renault pocht met resultaten Duits betrouwbaarheids-onderzoek auto’s
Lees ook:1 proefrit? Advertentie Opel Insignia, Auto van het Jaar 2009
Lees ook:Nieuw merkspotje Audi met muziek van rockband Efterklang

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.