Precies 90 stemmen waren binnen voor onze poll over de terugkeer van Ben, als simkaart-only merk van T-Mobile. Mooi moment om te stoppen, verdeeldheid was troef deze keer en dat zou niet meer veranderen. Ruim 40 pct (42.2 pct of 38 stemmers) noemden de herlancering een knap marketingtruukje, dat wel een succes zou worden. Maar meer dan een-derde (35.6 pct of 32 stemmen) was de mening toegedaan dat Ben overbodig was omdat er al genoeg aanbod was van sim-only abo's. Ruim een-vijfde van de stemmers tenslotte (22.2 pct of 20 stemmen) vond dat Ben nooit had moeten verdwijnen destijds, 'Ben kan me wat.'' De nieuwe pol gaat over de terugkeer bij de NOS van de voetbalsamenvattingen.
Lees ook:VW. Wie anders? voorkeur van helft poll-stemmers Reclamewereld
Lees ook:Reclamewereld-stemmers voor reclameloze voetbalsamenvattingen
Lees ook:Lezers Reclamewereld.blog zien nut Gouden Loeki en Loden Leeuw
Lees ook:Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank
Lees ook:Loden Leeuw mag stoppen van Reclamewereld-stemmers