Ha, de hype (2), ‘raadgevend’ referendum. Eén partij heeft al ‘gewonnen.’ De media, die mooi verdienen aan alle reclame. De voor/ja-stemmers laten zich niet onbetuigd in advertenties (zie hier) vandaag, nu twee tegen/nee-stemmers (KLIK erop om te vergroten). Na de SP van gisteren (zie hier op Reclamewereld). De Partij vóór de Dieren, jaja, adviseert ons tegen het associatie/handelsverdrag te stemmen. Zie hun verklarende tekst van de uit De Telegraaf/Metro geplukte advertentie in de overlees. Ook de organisatie Oorlog is geen oplossing adviseert per kleine advertentie in Metro om tegen te stemmen. Pro-Poetin dus? Zou je bijna denken. Meer over die wat mysterieuze club en het waarom van die stelling is hier te vinden.KLIK erop om tekst te vergroten.
Lees ook:Oekraïne-referendum: ‘voor’-reclame Oekraïense organisaties, D66, linkse fractie Europarlement
Lees ook:Viktor Fischer trekker in Ajax vs Hamburger SV-advertentie Ziggo Sport
Lees ook:Jouw stem, daar maak je je toch sterk voor zegt 19/3 advertentie Rijksoverheid
Lees ook:Nieuwe Adidas uit-shirts Feyenoord verloot door dagblad Metro
Lees ook:Terugroepreclame ‘brandgevaarlijke’ Siemens wasdrogers uit 2002