Verzekeraars richten zich tot informateurs via advertenties

Een nieuw kabinet moet werken aan veiligheid, samen met verzekeraars. Ons advies aan de informateurs? Kies zekerheid.”  Een serie van vijf advertenties hebben ze gepland, de communicatoren van het Verbond van Verzekeraars, gericht op de informateurs nu de formatie in een beslissende fase is gekomen. De eerste staat vandaag in De Telegraaf en gaat over Veiligheid (maar de leuze is Kies zekerheid), morgen is Pensioen aan de beurt, daarna volgen nog Wonen, Belastingen en Werk. De tekst is goed leesbaar, dus die hoef ik niet te herhalen van deze zogenaamde issue advertising, een middel dat het VvV vaker inzet. Je kunt je mening over veiligheid geven op de site of, nieuw, via twitter: #zekerheid.

Lees ook:PvdA-advertentie van hele pagina gericht op verkiezing Eerste Kamer
Lees ook:Nieuw kabinet moet ‘werk maken van duurzame energie’
Lees ook:De beste zakelijke envelop kiezen
Lees ook:De ‘Waarom werft Defensie nog steeds mensen’-advertentie
Lees ook:‘Nee’ moeten verkopen nieuwe onderwerp Zorgdialoog-advertentie verzekeraars

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.